شنتیاشنتیا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

مینویسم برای ستاره روی زمینم

15 ماهگی

1392/9/23 14:57
نویسنده : مامان مونا
387 بازدید
اشتراک گذاری

15 ماهگیت مبارک پسر عسل من

دندون 11 و12 و13 و14،

اصلا بزار اینجوری بگم 2 تا نیش بالایی و دندون کرسی سمت چپ بالایی و سمت راست پایینی که چپش قبلا در اومده بود همه با هم دارن در میان

خدا به داد من و تو برسه گلم ،امیدوارم درد نکشی

دیروز واسه اولین بار رولت درست کردم هر چند که خودم مجاز به خوردنش نبودم ولی تو خیلی دوست داشتی

این روزها با هر اهنگ شادی واسمون میرقصی و خیلی وقتا رو یه پا میچرخی و با اون یکی پات ضرب میزنی رو زمین دستات رو هم میبری بالا .....

تا حالا 7 جلسه فیزیو تراپی رفتم ولی هنوز مچ دستم درد میکنه 

امروز بردیمت چکاب که ناغافل واکسن انفولانزا ت رو هم زدیم ،یکی هم ماه دیگه باید بزنی

از اخرین باری که پیش یه دکتر دیوونه برده بودیمت دیگه هر چی دکتر میبینی میترسی و گریه میکنی

قد:81

وزن:11.200

به نظر من زیاد وزن نگرفتی ولی دکترت میگه انازه بچه 18 ماهه هستی .

امروز تو مطب دکتر یه پسر حدود 2.5 سال اومد نزدیکت و تو خیلی خوشحال شدی بعد پسر یه دفعه زد تو صورتت !فدات بشم من همچین جا خوردی  نگاه کردی به بابات و لبت رو حالت بغض اویزون کردی و یه دفعه زدی زیر گریه .قوربونت برم همه مامانا میگفتن اوخی

ولی یه کم بعد مطب رو گذاشتی رو سرت هی میرفتی اینور اونور و فضولی

این عکسا مال اواخر 14 ماهگیته

شنتیا غرق در تماشای تلویزیون

 

14

 

در حال میوه خوردن

14

14

18

اینجا بابایی ظرف میشوره و من واسه سرگرم کردن تو که از گریه میکردی تا بابا بغلت کنه باهات دالی بازی میکردم.حالا فکر نکنی بابات همیشه ظرف میشورها ،اینجا به خاطر درد دست من دلش سوختهزبان

14 

اینجا رو خرست دراز کشیدی داری tv lمیبینی

14

14 

میری دم در دراز میکشی!!

14 

یه روزم اینجا یافتمت!!

15

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عکس فرش
26 آذر 92 15:48
سلام بچه ها ما عکس شما رو به قالیچه و تابلو فرش تبدیل میکنیم و درب منزل تحویل میدیم...... کافیست با ما تماس بگیرید... تا با کادوی شب عید که مامان بابا براتون خریدن خوشحال بشید... 09137290912
خاله النا
26 آذر 92 16:34
خاله برات بمیرم که دو دستی سیب رو نگه میداری و با تمام قدرتت گاز میزنی
مامان مونا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
زهرا
28 آذر 92 1:37
قربونت برم ،حيف اون صورت نازت نيست كه روي پاركت ميذاريش !؟ نمكدون !!!! خوش به حال مامانيت با اين بابايي مهربونت ،خدا خيرش بده باباييت رو ...
مامان مونا
پاسخ
خدا نکنه خاله زهرا مرسی زهرا جون همیشه که از این کارا نمیکنه دیگه دیده یه دستم که اونطوری این دستمم درد میکنه دلش سوخته