شنتیاشنتیا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

مینویسم برای ستاره روی زمینم

روزانه

1392/10/13 15:02
نویسنده : مامان مونا
220 بازدید
اشتراک گذاری

کلی 

نوشتم همش پرید

بالاخره بعد مدتها تونستم از دست این ارور های نی نی وبلاگ تو وبلاگت چیزی بنویسم

این روزها 

یه لنگه از صندل های من رو میپوشی وتو خونه راه میری گاهی سعی میکنی هر  دو تاش رو بپوشی ولی چون بزرگن واست  نمیتونی با جفتش راه بری منصرف میشی یکیش رو در میاری

به بازی میگی : زی

خیلی صحبت میکنی اما من نمیفهمم ،

امروز دستگیره ریلی پرده اتاقمون که نصب دیوار بود رو از جا کندی،هنوزم نمیدونم چجوری زورت رسیده!

اگه سهوا" چیزی رو بزارم جایی که در دسترس تو باشه در هزارم ثانیه خودت رو بهش میرسونی

نون هایی رو که میپزم خیلی دوست داری وخیلی بانمک میخوریشون

صبح ها وقتی بیدار میشی تا من صبحونه رو اماده کنم یه کم طول میکشه بعد میگم شنتیا بیا صبحونه 

بخوریم،تو هر جا باشی سریع پستونکت رو در میاری محکم میندازیش زمین ،میای سمت من دستات رو با ذوق میگیری بالا که بغلت کنم و بنشونمت رو صندلیت ،موقع نهار هم همینطور    

معنی خیلی از حرفای ما رو میفهمی 

دیروز نذری پزون داشتم  وبا شما کار سختی بود  البته زیاد نبود 

وقتی من و بابا کنار هم میشینیم میای پیشمون  و بوسمون میکنی انقدر قشنگ دستای کوچولوت رو میگیری رو صورتمون و لبات رو غنچه میکنی که ببوسی  البته بوس بی صدا 

کلماتی مثل بابا ،ماما،دَدَ، سَسَ،زز ........رو مرتب تو خونه  واسه خودت تکرار میکنی 

 

 

 

 

  

 

 

15 

وقتی پسرم جورب شلواری میپوشه

15 

 

ببین کجا دراز کشیدی!  اون کوسنای بدبخت هم همیشه میندازیشون پایین به قول بابات با بالا بودنشون مشکل داری

15 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

زهرا
3 بهمن 92 19:51
مونا جون من عاشق جوراب شلواري پوشيدن كوچولوهام ،مخصوصا ني ني هاي پسر ! ميبينم كه صندل هاتونم مثل صندل هاي ماست ،البته قبلا گفته بودي عزيزم ! پسرك هم كه كلي شيطون شده ،ان شاالله هميشه سالم و سرحال باشه و شيطوني كنه !
مامان مونا
پاسخ
شنتیا فقط همون یه بار رو پوشید زهرا جون .نمیزاره که ممنون عزیزم
زهرا
11 بهمن 92 16:09
سلام گلم ! والا بيشتر پاساژهايي كه توي انقلاب لوازم ماكت سازي دارن از اون فوم ها دارن ولي برو فابركستل بالاتر از چهار راه وليعصر يا يه فروشگاه لوازم ماكت رو به روي پارك ساعي هست كه هرچي فكر ميكنم اصلا اسمش يادم نمياد !!!
مامان مونا
پاسخ
زهرا من تو انقلاب بیشتر کتاب قروشی دیدم پاساژ لوازم ماکت سازی ندیدم ولی فکر کنم بدونم فابرکستل کجاست .میرم ببینم پیدا میکنم مرسی
زهرا
21 بهمن 92 0:36
كجايي مونا جونم ! منتظر عكس هاي جديد گل پسريم ! ' زهرا جون نمیدونم چرا این روزها مرض بی حوصلگی گرفتم.!