شنتیاشنتیا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

مینویسم برای ستاره روی زمینم

روزانه

1392/10/4 14:47
نویسنده : مامان مونا
166 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دو سه روزه که پسر گلم خوب شده هورا

 

خیلی خوشحالم که خوب شدی پسرم.دقیقا تو اون هفته ای که مچ دستم بهتر شده بود تو مریض شدی و چون احتیاج داشتی بغلت کنم و روزی چندین بار هم بشورمت دوباره دستم درد میکنه ولی فدای سرت 

فقط از خدا میخوام درد و بلات بخوره تو جون  من و تو چیزیت نشه

خلاصه که گذشت.

دیروز دسته گلت رو به اب دادی و بشقاب سوپ من  رو از رو میز انداختی زمین و هزار تیکه شد من داشتم سکته میکردم هر دفعه یه چیزی میشکنه من نمیدونم تو رو بگیرم ظرفا رو جمع کنم سریع گذاشتمت رو تخت و تو شروع کردی به گریه منم تند تند جارو کشیدم تو این بین  یه چشمم به تو بود که از تحت دولا نشی یه چشمم به خرده شیشه ها 

باز خدا روشکر سرت رو گذاشتی روبالشت و وقتی جاروم تموم شدی اومدم دیدم خوابیدی!

این روزا مثل ما کنترل tv،یا رسیور رو برمیداری و میگیری جلو tv ومیخوای ادای مارو دربیاری دکمه هاش رو فشار میدی 

بعضی وقتا خیلی گیر میدی مثل الان که میخواستم مرغ ریش ریش کنم و تو اویزون پای من که بغلت کنم و تو ببینی .منم دستام رو شستم ودست از کار کشیدم و تو رو بغلت کردم .به این میگن بچه سالاری

هه هه

دیشب کیک پختم و تو خیلی دوست داشتی ،قوربون شکمت برم من 

ببین چقدر لاغر شدی پسرمداری از کیکای مامان میخوری ها

15

15

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

زهرا
10 دی 92 18:19
فداي سرت خاله ! مونا جون ما كه از وقتي كيان غذا خور شده روي زمين و روي زيرانداز غذا ميخوريم و يكسري از دردسرها رو نداريم ،ولي خوب اون زيراندازه هم بنده خدا انقدر رفته تو ماشين لباسشويي ديگه تار و پودش داره نخ نما ميشه !!! كيان هم خيلي لاغر شده بچه م ،تا ميان يه خورده گوشت ببندن مريضي مياد سراغشون ،مريضي هم كه نباشه خارش لثه و دندون دراوردن امانشون رو ميبره !!! ان شاالله كه زودتر عين قبلش ميشه بچه م !!! از فرزند سالاري هم كه ديگه نگوووووو ،البته من باج نميدماااااا ،اما باباش تا دلت بخواد به دلش راه مياد !
مامان مونا
پاسخ
زهرا شنتیا غذاش رو خورده بود داشت بازی میکرد یه لحظه همسایه در زد منم ظرف رو گذاشتم یه کم عقب تر ولی اقا دستش رسیده انداختش رو زمین.ظرف فدای سرش مردم تا اون تیکه ها جمع شد،به قول شما مریضی هم نباشه دندون در اومدن .... خدا کنه خاله
سمیرا مامان آوا
14 دی 92 12:46
خدارو شکر پسرخوشگلمون خوب شده یک لحظه نمیشه ازشون چشم برداشت فدای سرت خاله جون راستی مونا من تازگیا به فکرم مثل اوشین وهانیکو آوا رو به پشتم ببندم و کارامو انجام بدم ازبس یا ازم آویزونه یا وقتی ازش خبری نیست داره خراب کاری میکنه چقدرم اون وایستاد من ببندمش پشتم خلاصه این وروجکا کلی استعدادمونو شکوفا میکنن.
مامان مونا
پاسخ
مرسی عزیزم سمیرا جون من همین جوریش دستام درد میکنه دیگه پشتمم ببندم احتمالا کمردردم بگیرم خواهر
ارام
22 دی 92 23:07
اخی چه موش شدی خاله مامانش زودی باز تپلی میشه نگران نباش
مامان مونا
پاسخ
خدا کنه